توصیه هایی برای جشن تولد یک سالگی

اولین جشن تولد کودک شما یه روز خاص و فراموش نشدنیه.تولد کوچولوی شما زندگی رو براتون زیباتر کرده  وشما دوست دارید  که این روز رو جشن بگیرید

اما چه جوری میتونین یه جشن تولد زیبا و خاطره انگیزبرای اولین سالگرد این روز خاص بر گزار کنید.

ما ایده هایی داریم که برای برگزاری هر چه بهتر یه مراسم خاص به شما کمک می کنه

برنامه ریزی کنید!

قدم  اول این هست که برای این جشن برنامه ریزی کنید.فهرستی از کارهایی که باید انجام  آماده کنید. لیست مهمونا رو بنویسید..اگر دوست دارید یه تولد تم دار برگزار کنید لیستی از وسایلی رو که لازم دارین تهیه کنید. همچنین سعی کنید که همه کارها رو درموکول به روز تولد نکنید و برای آماده سازی همه چیز برنامه ریزی کنید تا روز تولد خسته و عصبی نباشید و این آرامش رو به کودکتون هم منتقل کنید.

قسمت های رسمی تولد رو کوتاه کنید!

برای اینکه کودک 1 ساله شما احساس راحتی بیشتری بکنه اجازه بدید که آزاد باشه با مهمونها معاشرت کنه با اونها به قسمت ها و اتاق های مختلف بره و مجبور نباشه که یک جا ثابت بشینه.زمان اجرای قسمت های رسمی تولد مثل عکس گرفتن های دسته جمعی، مراسم کیک و باز کردن کادوها رو به حد اقل برسونید تا کوچولوی شما کلافه و سر در گم نشه.

یه خواب نیمروزی!

یه استراحت نیمروزی برای کوچولو باعث می شه که کاملا سر حال و شاداب تو جشن تولدش حضور داشته باشه.همچنین شما سعی کنید که همه کارها رو در یک روز انجام ندید و برای آماده سازی همه چیز برنامه ریزی کنید تا روز تولد خسته و عصبی نباشید و این آرامش رو به کودکتون هم منتقل کنید

کوچولو های هم سن و سال!

سعی کنید چند تا از مهموناتون کوچولوهای همسن کودکتون باشن تا با اونها سرگرم بشه و این مراسم براش هیجان انگیز تر باشه

یه مهمونی کوچیک!

به جای یه مراسم بزرگ بهتره که برای اولین سال تولد یه مراسم کوچیک و خانوادگی داشته باشید.هم برای شما رسیدن به همه کارها راحت تره و هم کوچولوی یک سالتون راحت تر میتونه این مراسم رو بگذرونه و لذت ببره.

مواجه شدن یک باره با میهمانها صداها و … ممکنه باعث گیج شدن کودک و بد خلقی اون بشه پس اجازه بدید که کودک یک یکی با مهمانها آشنا بشه و زمان کوتاهی رو با هر فرد که تازه وارد می شه بگذرونه تا کلافه و گیج نشه.

به حر حال اون برای مواجه شدن یکباره با کلی اطلاعات جدید خیلی کوچیکه.

یادگاری!

یک کاغذ یادگاری یا یک جعبه آرزوها با مقداری کاغذ کنار اون داشته باشید تا مهمانها بتونن جملات یادگاری و یا آرزوهای قشنگشون برای کودکتون رو بنویسن.این یادگاریها در آینده خیلی با ارزش خواهد بود.

همچنین می تونید هدیه هایی کوچکی به عنوان یادگاری برای مهمونا آماده کنید و نام و روز تولد کودک رو همراهش کنید .بعد ها وقتی این هدیه ها رو تو خونه دیگران میبینید که نگهش داشتن احساس خوبی خواهید داشت اینجوری این روز مهم برای شما برای اونها ام یاد آوری میشه .

اولین جشن تولد کودک یکی از مهمترین روزهای زندگی او وشماست .

شایددوست داشته باشید از رنگدونه هم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم کمک بگیرید.

امیدواریم این بهترین روز زندگیتون رنگی و رویایی باشه.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.