جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

یلدا در افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی حدیث میلاد عشق است که هر سال در «خرم روز» مکرر می‌شود.

«ماه دلداده مهر است و این هر دو سر بر کار خود دارند که زمان کار ماه شب است و مهر روزها بر می‌آید. ماه بر آن است که سحرگاه، راه بر مهر ببندد و با او در آمیزد، اما همیشه در خواب می‌ماند و روز فرا می‌رسد که ماه را در آن راهی نیست. سرانجام ماه تدبیری می‌اندیشد و ستاره ای را اجیر می‌کند، ستاره ای که اگر به آسمان نگاه کنی همیشه کنار ماه قرار دارد و عاقبت نیمه شبی ستاره، ماه را بیدار می‌کند و خبر نزدیک شدن خورشید را به او می‌دهد. ماه به استقبال مهر می‌رود و راز دل می‌گوید و دلبری می‌کند و مهر را از رفتن باز می‌دارد. در چنین زمانی است که خورشید و ماه کار خود را فراموش می‌کنند و عاشقی پیشه می‌کنند و مهر دیر بر می‌آید و این شب، «یلدا» نام می‌گیرد. از آن زمان هر سال مهر و ماه تنها یک شب به دیدار یکدیگر می‌رسند و هر سال را فقط یک شب بلند و سیاه وطولانی است که همانا شب یلداست. » (مقاله تاریخچه و فلسفه شب یلدا سایت آلامتو)

جشن شب یلدای رنگدونه برگزار شد.از همه شما به خاطر حضورتون متشکریم . ما تمام تلاشمون رو کردیم تا به همه خوش بگذره و یه خاطره خوب براتون به جا بمونه.اگر کمی و کاستی وجود داشته به بزرگی خودتون ببخشید :)

حتما نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودتون رو برای ما بفرستید تا بتونیم کاستی ها رو جبران کنیم و در مراسم های بعدی بهتر و کامل تر کنار شما باشیم.

روزهاتون رنگی رنگی

 

به روز شده در تاریخ 91/10/2

18 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام و خسته نباشيد ما قبلا توى جشن يلداتون شركت كرديم
    و ممنون از كارهات خوبتون
    96امثال هم برنامه ميذاريد؟
    و چطور مطلع بشم از برنامتون؟؟

    پاسخ
  2. مژده
    مژده گفته:

    مرسی از شب شادی که برای ما و بچه هامون فراهم کردید. جدا” خسته نباشید. کارتون عالی بود. پسر من و دوستانش که خیلی لذت بردند. مرسی از گروه رنگدونه و مخصوصا آقای عسگری با مدیریت خوبشون.

    پاسخ
  3. یه بنده خدا
    یه بنده خدا گفته:

    من خیلی دوست داشتم کوچولومو بیارم اما واقعا 45 تومن خیلی گرونه. کاش یه کم متعادلتر برگزار می کردین. ظاهرا این برنامه هم مال از ما بهترونه

    پاسخ
    • rangdoone
      rangdoone گفته:

      ما هم دوست داریم همه بتونن شرکت کنن اما برنامه هامون این بار یه کم بیشتر و هزیننه نسبت به برنامه ها متعادله.سعی میکنیم جشن هایی با هزینه های کمتر هم برگزار کنیم.شما تو سایت ثبت نام کنید و با ما تماس بگیرید یا ایمیل بزنید .
      شاید بتونیم در خدمتتون باشیم.

      پاسخ
    • rangdoone
      rangdoone گفته:

      سلام دوست عزیز من فکر می کنم دوست داشته باشه چون تو برنامه های قبلی بچه های این سنی بودن.بازم بستگی به خود کوچولوتون داره که از جمعیت و اینا بدش نیاد

      پاسخ
  4. مهتاب
    مهتاب گفته:

    حالا رنگدونه جون نی نی من که نه ماهشه و نمیتونه پذیرایی بشه و از برنامه چیزی نمیفهمه چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • rangdoone
      rangdoone گفته:

      عزیزم من به شما پیشنهاد می کنم سال دیگه تو برنامه ما شرکت کنید تا نی نی شما یه کم بزرگ تر شده باشه :)

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.